Balla frisyrer

Jag önskar jag kunde vara modig när det gäller att ändra hår frisyrer. Vill så gärna experimentera olika frisyrer på mitt hår, när jag ser hur snyggt vissa gör till det.
Det krävs stor styrka och mod för det. Beundrar tjejer och killars mod för'ä ^_^
Men faktiskt så tror jag att det beror på att mitt hår växer så otroligt långsamt. Jag lovar, annars hade jag inte varit så feg.

Det finns en frisyr som tjejer oftast har som utgångspunkt till inspiration har jag märkt,  det är Rihannas kortklippta hår. Efter att hon klippte sig kort blev frisyren sjukt populär.
Visserligen var den ball i början. Men jag diggade den inte alls när den var som ny. Men med tiden när Rihanna och andra tjejer gjorde annat skoj med den frisyren, tyckte jag att den vart ganska ball trots allt.

Titta på denna, helt awesooooome!!






Rihanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

effess

Life is the art of drawing without an eraser.

RSS 2.0